ראיון בערוץ 10
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא כל כך הבנתי את הכתבה הבוקר בערוץ 10. האם בעצם אמרו שהתרופה המומלצת (פמרה?) היא רק לאחר שהאישה קיבלה במשך 5 שנים טמוקסיפן? או שמא זה במקום? ובכלל אשמח לקבל הסבר קצת יותר מפורט וברור על מה שנעשה במחקר שנדון בכתבה וגם האם פמרה מאושרת בסל הבריאות לצורכי מניעה .
לא ראיתי את הראיון, אבל גם לי "זינק" פמרה מול העיניים. בקישורית [ מה חדש? ] (מצד ימין) ב"חדשות מהעולם" יש תשובה לשאלתך.
שלום גלי, כפי שכבר כתבה ריקי באתר של עמותת אחת מתשע , דף הבית,יש חלון עם הודעות וחדשות ישנה כתבה על המחקר עצמו ותוצאותיו. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה רבה מה שאני עדיין לא יודעת זה האם צריך לסיים 5 שנות טיפול בטמוקסיפן לפני הטיפול בפמרה או שמא עדיף להפסיק את הטמוקסיפן ולהחליף בפמרה
שלום גלי, בכתבה באתר החדשות של עמותת אחת מתשע כתוב במפורש אחרי נטילת טמוקסיפן במשך 5 שנים. קראי שוב את הכתבה. בברכה, צוות אחת מתשע
זה יותר בטוח, יותר זול ויכול להיות גם יותר טעים.