כריתה ושיחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אמורה לעבור כריתה דו-צדדית ושיחזור. רציתי לשמוע המלצות מנשים שעברו כריתה ושיחזור לגבי רופאים, בעיקר מאזור הצפון. אשמח גם לשמוע "חוויות" בנוגע לקושי בניתוח, סוג השתלים, התוצאה הסופית וכו'. תודה.
יעל שלום, גם אני עומדת לפני כריתה ושיחזור, ערכתי כבר קצת בירורים, בצפון יש שני פלסטיקאים ששמעתי שהם טובים אחד שהבנתי עם הרבה ניסיון הוא ד"ר מוסקונה, השני ד" ר הר-שיי, ישנה מתאמת שד בשם חנה זהר אשה מקסימה שתוכל לייעץ לך הרבה יותר, אם את מעוניינת ביותר פרטים ממני הדואר האלקטרוני שלי הוא: [email protected] תשאירי לי טלפון ואני אחזור אלייך, הרבה בריאות והצלחה אילה