שאלה לדר נועה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום בהמשך לתשובתך לפטלוגיה שלי כשמצינים בפטלוגיה גידול חודרני +INTERMEEDIATE GRADE למה מתכונים? שאלה שניה אני לאחר שנה מגמר הטפולים וכמובן הסטרית איזה בדיקות את מציעה לי לעשות במכון שלנו מסתפקים בבדיקת דם +בדיקה ידנית תודה מכול הלב ותהיה בריאה דינה ההסטרית
גידול עם אלימות בינונית מבחינת אופי התאים, אך מאד חשוב גם מאפינים אחרים כמו גודל, בלוטות, רצפטורים HER2 ועוד על שגרת בדיקות כתבתי כבר המון פעמים. המינימום זה בדיקת רופא כל 4-6 חודשים, ממוגרפיה/US וגנקולוג פעם בשנה. כל השאר אופציונלי בתנאי שאין תלונוןת או ממצאים.