שאלה לגבי תוצאות פתולוגית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בביופסיה שנערכה לאשתי נמצאו התוצאות הבאות: infiltrating duct carcinome grade 3. השאלה שלי היא מה הכוונה grade 3 ? האם מדובר בstage של המחלה? ואם כן איך יכולים להגיד כזה דבר לפני שנלקחה דגימה מבלוטות הלימפה.
הי גל, Grade ו Stage הם שני מדדים שונים לגמרי. סיכום ברור של הgradeים השונים תוכל למצוא כאן: http://imaginis.com/breasthealth/histologic_grades.asp#summary ואת ההסבר לגבי הstageים תוכל לקרוא כאן: http://www.breastcancer.org/dia_pict_staging.html