Ki-67
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , 1. בתשובה הפתולוגית כתוב : Ki-67 expressed in less than 25% to tumor cells מהו הפרוטאין הזה ומה משמעות התשובה? 2. קראתי במקומות רבים שלטמוקסיפן יש תרומה נכבדה להתפתחות סרטן הרחם. אם כך - למה משתמשים בו כל כך בחופשיות? תודה מראש, ריקי
מצטער. אך השאלה צריכה להיות מופנית לאונקולוג. פרופסור אילן כהן
KI67 מעיד על קצב חלוקת תאי הגידול, פחות מ 25% הוא קצב חלוקה איטי. לטמוקסיפן תרומה מזערית להתפתחות סרטן הרחם, רוב מיקרי סרטן הרחם אינם קשורים לטמוקסיפן
תודה על תשובתך. לגבי סרטן הרחם - האם נבדק סטטיסטית מה אחוז המקרים שבהם היה גם סרטן שד בעבר, לעומת נשים שחלו "רק" בסרטן הרחם?