לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נוטלת טמוקסיפן מזה 6 חודשים, האם אפשר לקחת כמוסות לציטין (פוספוטיד) מסויה ואלוורה? יש לי כאבי עינים מאז שהתחלתי לקחת טמוקסיפן, עשיתי בדיקות והכל תקין, גם אצל אופטומטריסט ביקרתי, מה אני עושה עם הכאבים? האם יש אלטרנטיבה אחרת? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
אין לי מידע על נטילת תוספי המזון שהזכרת יחד עם טמוקסיפן. אם כאבי העניים החלו יחד עם טמוקסיפו, ניתן לבצע נסיון של הפסקת טיפול למשך חודש ובדיקה שאכן הכאבים חולפים. אם יש קשר ישיר לטמוקסיפן יש תרופות חליפיות. כמובן כל זאת באישור והשגחת האונקולוג המטפל