ידיעה מעניינת-התרופה שנפטרת מסרטן השד (כמעט) לתמיד

דיון מתוך פורום  סרטן השד

19/10/2003 | 13:15 | מאת: שרית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2797136,00.html

19/10/2003 | 15:44 | מאת: אב

אשרי המאמין - הלוואי והיה כך ובאה נחלה לכולנו ! תקראי את המסמך שכתבתי לפני מספר דקות כהודעה חדשה בנושא : כימותרפיה - מידע מפורט על תרופות נפוצות.

מנהל פורום סרטן השד