תשובות להרבה שאלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אימי עברה ליפני כ -10 ימים כריתה של שד ואני מחפס תשובות להרבה שאלות גם על טיפולים פיזיים ונפשיים וגם על הביזרים שיעזרו לה לחזור לשיגרה מהר ככל האפשר. תודה. קובי
שלום קובי, לעמותת אחת מתשע יש אתר שנותן מידע רב , מידע רפואי וגם מידע על זכויות של חולה , למי לפנות, ומידע חשוב אחר. הקישור לאתר נמצא במעלה הדף צבוע בכחול, אנא לחץ על הקישור , דף הבית/ מידע/ המידע מתחלק למידע רפואי/ למי לפנות- זהו החלק האינפורמטיבי יותר. אנו תקווה שהמידע יעזור לך. בנוסף העמותה מפעילה קו חם- קו תמיכה לחולות ובני משפחותיהן. הקו מופעל על ידי נשים שעברו את המחלה והחלימו, ועוברות הכשרה. הקו פועל בימים א-ה 10.00-13.30 16.00-19.00 ובימי ג' בנוסף 19.00-21.00 מס' הטלפון 1-800-363-400 אנו נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. בברכה, צוות אחת מתשע