הקרנות - מה מרגישים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עוברת כרגע הקרנות לשד- כואב לי בתוך השד ולאו דווקא מעל בעור - אין לי צריבות על העור ודווקא מרגישה שדברים קורים בתוך השד רציתי לדעת אם מי שעברה הקרנות - סבלה מאותם דברים או אחרים. ממה בעצם סבלתן בהקרנות?
היי ענתי כאבים לא הרגשתי בהקרנות אולי משום שהשד משוחזר. אבל סימני כווייה היו לי מסביב לשד, מתחת לבית השחי ומאחורי הגב. למעשה עד עכשו (חודשיים וחצי אחרי) יש לי עדיין סימני כוויה. למזלי גם לא גרד לי, מרחתי המון ביופין ואלוורה. בהצלחה רונית