ניסויים רפואיים בבני אדם

דיון מתוך פורום  סרטן השד

16/10/2003 | 13:55 | מאת: קרן - עיתונאית

שלום לכולם, אני מבקשת ליצור קשר עם אנשים שהשתתפו או שמתכווניםמ להשתתף במחקרים ובניסויים רפואיים. אם יש כאן כאלה - אנא צרו קשר, יהיה מעניין!

16/10/2003 | 14:28 | מאת: אב

קרן, מה המטרה ? איזה עיתון ? לידיעתך, כל חולה סרטן באשר הוא שותף לניסויים רפואיים בבני אדם, מכיוון שהוא מקבל תרופות שלא עברו תהליך מחקר מדעי כולל קבוצת בקרה וכל מה שקשור בזה. תרופות רבות מאושרות היום לאחר בדיקות מינימליות. זה לא נעשה מרוע לב, אלא בשל הלחץ בו נמצאים הפוליטיקאים והממסד הרפואי עם התגברות מגיפת הסרטן ומחסור בטיפול אמיתי בבעיה. אצלם הכל כמובן מתחיל ונגמר בכסף : מאות אלפי חולים חדשים בכל שנה בארה"ב בלבד (עשרות אלפים בבריטניה) כפול הרבה מאוד דולרים...

16/10/2003 | 19:58 | מאת: שרית

הי קרן, אני משתתפת כרגע בפרוטוקול מחקרי של תרופה לסרטן השד. שלחתי לך אימייל. יהיה מעניין ? :-)

מנהל פורום סרטן השד