שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 40 אחרי כימותרפיה, מקבלת זולידקס וטמוקסיפן. מזה כיומיים יש לי דימומים קלים, מה זה? עליי לציין שביום שני עשיתי אולטראסאונד לשחלות האם זה מזה? כמו כן אני בהפסקה של שבוע מהטמוקסיפן, בהוראת האונקולוגית האם מזה? אודה על תשובתך
שלום שכחתי לציין שאני מקבלת גם מגייס וגם איתו אני בהפסקה של שבוע תודה
למה את לוקחת מגייס? אשמח לדעת....
שלום רב, פרופ' כהן נמצא בחופשה , ןלכן שאלתך הופנתה ליועץ אחר בפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
שלום שכחתי לציין שאני מקבלת גם מגייס וגם איתו אני בהפסקה של שבוע תודה
הבכגכבסס