אני מתביישת

דיון מתוך פורום  סרטן השד

16/10/2003 | 00:26 | מאת: ענת

כל מי שנכנסת לפורום נתקלת בקשקושים (כן, בדיוק) של השרלטנים האיומים האלה שמנצלים את המקום הזה כדי לנסות להשיג לעצמם לקוחות (כמה עולה טיפול כזה אצלכם, 10,000 שקל?!), ומשתמשים בשמות שונים כדי לטפטף את הרעל שלהם נגד האונקולוגים והכירורגים ובכלל נגד הרופאים האמיתיים שלנו, שהם, בניגוד למה שעושים הרמאים האלה, לא מבטיחים לנו הרים וגבעות, אלא מעבירים אותנו הרבה מדורי גיהנום כדי שאולי נצליח לצאת מהדבר הקשה הזה. דוד, דליה וכל החבר'ה שלהם, חברים יקרים (תרתי משמע? ממש לא. רק במובן הכסף, 10,000 שקל בשביל תקווה נכזבת זה ממש לא זול), איך אתם מעזים לזלזל באנשים שלמדו כל כך הרבה?! מה אתם מעמידים מולם?! היכרות עם סינית שחיה עד 130?! הרבה הבטחות יפות אבל ריקות?! אב, את נקבה או זכר? באמת היה לך סרטן? אילן, את כתבת על על אב בלשון זכר, ו"היא" כתבה על עצמה בלשון נקבה, את מכירה אותו/אותה? מה הקומבינות האלה? אילן, את באמת מכירה אישה ששתתה את מיץ עשב החיטה, ובלי כימותרפיה/ ניתוח/ הקרנות היא נקייה מסרטן?! תראי לי אותה. אני, לעומת זאת, מכירה אישה בת 77, שלפני 29 שנה היה לה סרטן עם גרורה בריאה, והיא עברה כריתה רדיקלית, כימותרפיה והקרנות אגרסיביות, והיא עדיין חיה. קוראים לה רבקה הורביץ, היא פרופסור (בפנסיה) למחשבת ישראל, והיא גרה בירושלים. היא אמיתית, בניגוד לכל הדמויות המפוקפקות שיש עליהן סיפורים שאמינותם אפסית. אני מתביישת בכך שיש אנשים כמוכם, שמנצלים מצבים כאלה. אתם גם שודדים זקנות שבדיוק חזרו מבנק הדואר עם קצבת הזיקנה שלהן? אני יודעת שאתם לא תשתנו, כי אנשים כמוכם לא משתנים, אלא נעשים מתוחכמים יותר ויותר ויורדים לתהומות מוסריים עמוקים יותר ויותר. אני בעצם לא רוצה לבזבז עליכם את מילותיי, אז... בנות יקרות (וגם הפעם זה חד משמעי, ובכיוון אחר לגמרי, שהרי כל אדם הוא עולם מלא, והוא כל מה שיש לעצמו, אין לזה מחיר), דלגו עליהם. בבקשה, אל תבזבזו רגע על הרעיון "להיעזר" בחולירות שכאלה, ותהיו בריאות בדרך הקשה בלי פתרונות פלא וקסמים. תהיו חזקות! ענת

16/10/2003 | 07:27 | מאת: יעל

שלום לך יעל , תודה שכתבת את דברייך כמו שכתבת . גם לי אין ספק שכל הקשקשת הזו שלאחרונה מתרוצצת על המסך על חשבונן של חולות ומודאגות . היא במידה רבה "פשע" חבל שהפורום הזה קיבל תפנית כזו. שאלתי אל הקהל "הנורמלי" ואל אחת מתשע אין אפשרות למחוק את כל הקשקשת הזו שברובה גם אחיזת עיניים ללא שום ניסיון . ולהחזיר את הפורום הנפלא הזה למה שהיה לפני ש"חבורת דוד ודליה / דוד שדה וכל השמות הבדויים שהם כותבים, על מנת שיחזור ויהיה רציני . בבריאות החלמה ושנה טובה . יעל

16/10/2003 | 09:15 | מאת: אילן

לכל מי שקוראת את ההתכתביות האלו , כל אחת תעשה את מה שהיא רוצה , אני מבקשת שיפסיקו להכפיש ולהשתמש בשפה כל כך בוטה , וזה לא משנה נגד מי ! זה ממש לא במקום , אני פשוט חושבת שאפשר לשלב כימוטרפיה עם תזונה נכונה ולא לזלזל או לפסול שום דבר , אם כמה שאני פוחדת מהכימוטרפיה ויודעת שזה רעל אני גם יודעת שסרטן מה לעשות זו מחלה אלימה , לכן לא ויתרתי על הכימוטרפיה אבל אני לט מוותרת גם לעינין התזונה והויטמינים , עובדה שכשהספירות נמוכות ודוחים את הטיפול הבא אז נותנים לווריד ישירות ויטמינים גם האונקולוגים יודעים שהגוף זקוק גם לחיזוקים . ועוד דבר מה שבסופו של דבר שיכנע אותי לא לוותר על כימוטרפיה זו העובדה הפשוטה הבאה : אחוז הנשים שנפטרות מסרטן ירד בשנים האחרונות אחוז ההצלחות עלה , אין מה לעשות זו עובדה , כ - 4000 נשים חולות כל שנה , כ - 3000 מחלימות !!! אז כמו שאונקולוג הנהדר שלי אומר - גם אם אני לא יודע לגמרי למה זו עובדה שהטיפול פשוט עובד. אז בנות , אל תוותרו על כלום תעשו כל מה שעוזר , ואם אתן מפחדות כמוני מהכימוטרפיה , תעשו אותה תאכלו נכון זה מאוד חשוב , ותתפללו לטוב .

16/10/2003 | 09:00 | מאת: אילן

ענת היי בוקר טוב , אני לא מכירה את אב ולא יודעת אם זה גבר או אישה ואין לי שום קשר אליה או אליו , כמו שאמרתי שהיא או הוא יפרסמו מה שעולה בדעתם , חשבת אולי שיש נשים שחושבות או מרגישות שונה ממך גם אם קשה לך להבין את זה ?! שנית אני מכירה ודיברתי אישית עם האישה ששתתה את " עשב החיטה " ולא נגעה בכימוטרפיה , אני דיברתי איתה בטלפון אישית לפני ביום שישי האחרון והיא הסבירה לי את השיטה שנקראת " שיטת אן ויגמור" אם לא טעיתי בשם בכל אופן זה מבוסס על תזונה של פירות וירקות ושתית " עשב החיטה " בשילוב עם חוקנים , אני אומרת את האמת אני לא אימצתי את השיטה לחלוטין , אבל כן לקחתי משם את נושא התזונה , אני מרגישה שאני צריכה לחזק את הגוף שלי עכשיו בזמן הכימוטרפי ביחוד שדחו לי את הטיפול השלישי כי הספירות שלי נמוכות , איך הגוף שלי אמור לשרוד אם בנוסף לכימוטרפיה אני יכניס גם אוכל שהוא זבל ואין לו כל ערך תזונתי כזה או אחר ? כל אחת מגיבה אחרת וכל אחת מרגישה אחרת , וכן יש גם כאלה שלדעתי הן אמיצות באופן מטורף אולי כי לי אין את האומץ להפסיק כימוטרפיה למרות שהייתי רוצה , וזו עובדה שאני דיברתי עם אחת כזו אם את מאמינה או לא , כמו שאני באמת מכירה את זו שניפטרה אחרי טיפול כימוטרפי ושאמרו לה שהיא נקיה !! את יודעת מה ענת גם את אמיצה באופן מטורף הלוואי שהיתה ל את האמונה האבסולוטית שלך ברפואה הקונבנציונלית ,או באלטרנטיבית, אם אני אצא מיזה לחלוטין אולי בסוף אני יאמין , למרות ששוב זה עינין של מזל , תקראי את מה שדורין כתבה בפורום. אין טעם " להיכנס " כך באף אחד כמו שאמרתי זה לא המקום לעשות את זה ,

16/10/2003 | 09:11 | מאת: רונית א

היי אני מצטרפת לדעתך, וגם הבעתי את דעתי כמה פעמים בפורום זה. אין לי שום התנגדות לתזונה נכונה טבעית ובריאה, אין ספק שהיא רק תעזור. אין לי גם דבר נגד אב ודיעותיה. אבל יש לי התנגדות נחרצת נגד אנשים, ללא הכשרה, ללא רקע רפואי, כמו דליה ודוד, שמוכרים שיקויי פלאים לפריון והפכו למומחים לסרטן., שמנצלים במה זו לפרסומת, לא לתועלת לנו, וכאשר מאתגרים אותם מה שיש להם לומר זה "לאב ישר כח וחג שמח", או "רונית תנסי", איפה ההוכחות שלכם?מדוע אתם לא מפרסמים בעתונות? ממה אתם מפחדים? אולי צריך לפנות למשרד הבריאות בקשר אליכם? האם יש לכם רשיון בכלל? אתם גבורים רק בפורום הנ"ל? הפורום נועד לנשים כמוני וכמוך, אין זה נעים שאנשים שלא שייכים קוראים על בעיותינו ומגיבים. הלואי ואפשר היה למנוע כניסתם לאתר. אני החלטתי להתעלם מהם. מקוה שגם אתן. המון בריאות רונית

16/10/2003 | 13:16 | מאת: ענת

לרונית, היי! אסור להתעלם מהם, ולו רק בשל העובדה שהם עלולים לגרום למוות, ואני חושבת שאסור לעמוד מנגד ולהניח להם לעשות את זה. יומיים לאחר ההודעה שיש לי סרטן הגיעה אליי אחותי אחרי שנכחה בהרצאה של אותו אחד שמכנה את עצמו בלי בושה דוקטור, ומסביר במילים נהדרות כמה הכימותרפיה גרועה לגוף. היא אמרה ש"משמיים" היא שמעה את ההרצאה, וממש התחננה בפניי שלא אעשה כימותרפיה ואנסה את שיטות הפלאים המדהימות. אני רק הסתכלתי עליה, ואמרתי לה שאני הולכת למות אם אני לא אתחיל מיד כימותרפיה. בכל מקרה, היא השאירה לי את החומר של אותו דוקטור של כזב, והאמת, אפילו אני די נבהלתי מהקריאה, והבנתי איך אנשים נסחפים אחרי דברים כאלה. צריך לחזור ולומר לאותן נשים שפוקדות את האתר (וצריך לזכור שתמיד מתווספות נשים חדשות, מבועתות ולא חושדות) שהאנשים האלה לא מביאים שום בשורה, רק מוות. כל טוב! ענת

17/10/2003 | 11:07 | מאת: ריקי

שלום לכן. האם אתן יודעות שנשים יפניות שעברו להתגורר בארהב עלה אצלן סרטן השד במידה אדירה ביחס לאחיותיהן שגרות ביפן וממשיכות במזון המסורתי ולא ג"אנק פוד האמריקאי. האם ידוע לכן שלפני חמישים שנה מקרי סרטן השד היו לאין ערוך פחותים מהיום . האם ידוע לכן שאנשים החשופים לרעלים (כמו בקישון) לאסבסט לקרינה לעישון למזון רע לכימותרפיה מסכנים את חייהם בקבלת סרטןכלומר הסרטן זה לא גזרה משמים אלא בחלקו תוצר של אורח חיים. האם אתן יודעות שסרטן ברובו הגדול הוא תוצר נוראי של החיים המודרניים. ואותה פרופ שעברה כריתה והקרנות וכימו יכל מאוד להיות שיכלה להמשיך לחיות גם ללא הכימו? ואולי גם ללא הקרנות? אתן לא צריכות ללכת לאנשים האלו בהם אתם מזלזלים אבל לא לזלזל בתזונה נכונה ובמערכת חיסון חזקה ובריאה שתעזור לכן - במקום לתקוף את האנשים האלה לימדו מהם לכו לאתרים באינטרנט שיכולים לעזור - אטימות לא מועילה לאף אחת בודאי לא לאשה שלקתה במחלה הנוראית הזאת . בברכת חג שמח ריקי

16/10/2003 | 14:59 | מאת: אב

על פי הגישה שלך אף פעם לא היינו יודעים שכדור הארץ עגול... אם הכל היה מושלם כפי שאת מנסה לתאר, אני לא הייתי עוברת את מדורי הגיהינום שעברתי בשנים האחרונות. כל הביקורת שלך לא עניינית ולא מתיחסת לעובדות המוצגות. לא הצעתי לאף אחת שום טיפול, והמטרה היא רק לספק מידע ולעורר מודעות - זה דורש ממני זמן ומאמץ. הכותרת של הודעתך מתאימה מאוד למצב כולנו : כל חולת סרטן מתביישת במצבה, ולכן גם אף אחת לא מזדהה כאן. בושה להיות חולת סרטן, זו אווירה חברתית שלא קימת למשל אצל חולי לב, חולי ריאה ואחרים. מסוכן להיות חולת סרטן, מכיוון שזה אולי ידביק את אלו שמעדיפות לכנות את המחלה בשם : "המחלה ההיא". רצוי לא להכריז במקום עבודה שאת חולת סרטן, מכיוון שמיד יחפשו לך מחליפה. בארה"ב קימת שותפות של החלפת ידע והתלבטות בין רופא ומטופל, ואילו בארץ צריך לקבל את דברי הרופא כאילו היו דברי "אלוהים חיים". יש אדם המעדיף לקבל הכל כמובן מאליו, מכיוון שמידע מלחיץ ומגביר את החרדה שלו, ובמקרה שלנו לחץ וחרדה משפיעים על התגברות המחלה. יש אדם שהוא לחוץ וחרד כאשר לא מספרים לו דבר על הטיפול או על המחלה שלו - המידע שאני מפרסמת מיועדים לקבוצה זו. יש לי הערכה רבה לכל רופא שבחר ללכת לתחום האונקולוגיה, תחום קשה מאין כמוהו אולי הקשה ביותר בתחומי הרפואה, בעיקר כאשר הרפואה המודרנית לא מספקת לו את הכלים הנאותים בעבודתו. אני מקווה שתהיי בריאה במהרה - אין ולא היתה לי כל כוונה לפגוע, לנצל או להכניס לחרדה מישהי בפורום זה. אולי טעיתי, ואני שוקלת אם בכלל להפיץ מידע נוסף בפורום זה.

16/10/2003 | 15:31 | מאת: אילן

היי אב , לא טעית ממש לא ואין סיבה שתחשבי כך מפני שיש אחת או שתיים בקושי , שלצערינו כנראה באמת נפגעו כך או אחרת וגם אותה או אותן לא צריך לשפוט , כל אחד והניסיון המר שלו , בכל אופן כל מה שאת מפרסמת מאוד מעניין מוסיף ועוזר לי לפחות אל תחדלי אני בטוחה שיש המון נשים שקוראות את החומר , בכל אופן אם זה הצליח לקומם מישהו זה כבר מוכיח שיש לכך ערך . חיזקי ואימצי ושלא תעיזי להתיאש , את יותר חזקה מזה .

16/10/2003 | 18:09 | מאת: דליה ודוד הבריאות הטבעית

כי אינפורמצייה זו פוקחת את האלטרנטיבות האחרות הקיימות לחולות הסרטן שבמהירות מגיעות לחקר האמת חג שמח

מנהל פורום סרטן השד