הקרנות למה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מכיון שההדפסה לא ברורה אנסה לנסח שוב: עשו לי LUMPECTOMY ונמצא גוש DCIS ובו 2ממ פולשני קרוב מאוד לשולי הדגימה INFLIRATING DUCT CARCINOMA GRADE3 עשו RELUMPECTOMY ונמצא: INTRADUCATAL CARCINOMA NEAR PREVIOUS LUMPECTOMY NO TUMOR SEEN AT MARGINS OF THE RELUMPECTOMY NO METASTASES IN 14 NODES אמרו לי לעשות הקרנות למה?
ליאת שלום, קרינה לשד, לאחר ניתוח משמר נמצאה יעילה בבקרה מקומית על המחלה ומפחיתה סטטיסטית את שיעורי החזרה המקומית, יעילותה הוכחה בסרטן חודרני של השד וגם ב- dcis שהוא גידול לא חודרני. לממצאים בבדיקה פתולוגית יש תימוכין להמליץ על קרינה לשד. בברכה,