פסיכולוג- אונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מחפשת פסיכואונקולוג לדבר איתו עכשיו לפני ניתוח כריתה וכו וגם אחר כך מכירים מישהו? אשמח לקבל המלצות
היא ענתי , לשאלתך אז לא , אני לא מכירה את השילוב , אבל חשוב שהאונקולוג יהיה בנאדם כך שאני ממליצה על ד" קאופמן מתל השומר , ואל תוותרי על פסיכולוג לי יש פסיכולוגית שהיא נהדרת ועושה לי באמת נורא טוב על הנשמה אם תרצי אני אמליץ לך , אבל בעיקרון יש המון פסיכולוגים טובים גם דרך קופות החולים , אל תוותרי על זה הנפש שלנו זקוקה לתמיכה מאוד גדולה כדי לעזור לגוף להבריא , ולדעתי גם צריך לטפל בנפש כי לפעמים היא חלק נכבד מהגורם למחלה אז צריך לוודא שגם היא תיהיה נקיה " מגרורות " .