השמנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי טיפולים כימוטרפיים וניתוח שבו התברר שב"ה הכל נקי. אני אמורה לקבל טיפולים הורמונליים ואמרו לי אתמול שיש אפשרות גבוהה מאוד שאשמין באופן משמעותי.לאחר כל הסבל מהמחלה שעברתי ושמחת הריפוי - הנתון הזה מדכא מאוד השאלה היא האם ניתן לוותר על טיפול זה או שהוא חשוב להמשך הריפוי, והאם ניתן לשנות את רוע הגזירה לגבי ההשמנה הצפויה
היי רנה גם אני חששתי מהשמנה. אבל אני מקבלת טמוקסיפן כבר 3 חודשים וזה לא השפיע עלי. על כל אחת זה משפיע באופן אחר. המון בריאות רונית
רינה, תודה על הההתייחסות. א. תאמרי לי האם עברת לתזונה מיוחדת על מנת לא להשמין. ב. בת כמה את. תודה. הרבה בריאות חג שמח רנה