שאלה מטרידה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אשמח לקבל תשובה לשאלה מטרידה: א) האם שטף דם רציני בשד יכול להוות פוטנציאל בשלב מסויים להתפתחות גידול? ב) קראתי בעיתון שחלק מהסימנים לסרטן השד הם תחושה של אי נוחות וכאב. מזה מספר ימים אני מרגישה רגישות יתר ואי נוחות, למרות שלפני חודש עברתי בדיקה ידנית שהייתה תקינה (אני בת 29). יש סיבה לדאגה? תודה מראש, נעמי
שלום רב, אנו מבינות את דאגתך, אך אנו ממליצות בכל זאת לפנות למרפאת שד או כירורג שד רק לשם התרשמות . בברכת חג שמח, צוות אחת מתשע
קודם כל וראשית לכל - תודה על המענה המהיר. זה מחמם את הלב לדעת שיש עם מי לדבר. אכן קבעתי תור לבדיקה, אולם עד אז האם ידוע לכן על מקרים של שטף דם רציני בשד שהיווה פוטנציאל לגידול? עניין זה מטריד אותי ביותר. שוב תודה נעמי