כריתת שד ללא שחזור מיידי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עומדת לעבור כריתה ללא שחזור מיידי לשחזור אני אגיע אחר כך בשלב יותר מאוחר אני מניחה רציתי לדעת אם יש לכן עיצות בשבילי? לגבי התמודדות? מה להביא לניתוח -לאחריו יותר נכון? האם זה באמת קשה הרבה יותר מניתוח ושחזור? אשמח ללמוד מבעלות ניסיון
למייקי אני עברתי כריתת שד דו צדדית ושיחזור מיידי ההחלמה הייתה ארוכה יותר והצטרכתי לקחת כדורים נגד כאבים יות מחודש ולא היה קל , עם זאת היום אני אחרי עדיין לא הכנסתי את הסליקון אך עם זאת אני לובשת בגדים גם חשופים ושמלות וזה נראה טוב וטבעי ואני לא צריכה לדאוג לכל מני פרוטזות מעצבנות העצה שלי היא תזרמי עם הלב עם ההרגשה שלך ומה שאת מוכנה נפשית החלמה מהירה