לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 46 כשנה לאחר כריתה חלקית כימוטרפיה והקרנות , דרגה 2 , המחזור פסק מזה כשנה, הקולטנים לאסטרוגן היו שלילים -0 והפרוגסטרון והחיובי חלש 1.2 נוטלת טמוקסיפן מזה 5 חודשים, רוצה לדעת האם לעבור לארימידקס ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לארימידקס טווח תופעות לואי שונה ויתכן יעילות מעט טובה יותר מטמוקסיפן ( לא הוכח בודאות אצל חולות שקיבלו גם טיפול כימי, יותר ברור אצל חולות שקיבלו רק הורמונים) שאלת מעבר לארימידקס באופן פרטני לגביך היא מעבר למקובל ליעוץ בפורום היות ואיני נוהגת להמליץ על טיפול ספציפי פרטני. דברי עם הרופא שלך בנוגע לכך.