לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בן ברוך אני בת 30 , כשנה אחרי לידה שלישית , לפני כחודשיים הוצאתי גוש בגודל 1.3 ס"מ בשד שמאל , סרטני שלב 1 התמיינות שלב 3 , בלוטות לימפה נקיות HER 2 שלילי כנ"ל קולטנים להורמונים , אני אחרי טיפול שני של CAF מתלבטת , האם לעשות 4 טיפולים או שישה ? דעות אונקולוגים היו חלוקים מלכתחילה לגבי 4 טיפולי CA או ה - CAF שישה , אחת האונקולוגיות המליצה להתחיל את ה CAF ומכיוון שתיפקודי הכבד אצלי גבוהים ( היו גבוהים עוד לפני גילוי הסרטן באולטרסאונד הכבד נראה תקין ) היא אמרה שבהתאם לתיפקודי כבד יתכן שנעשה רק 4 טיפולי CAF , אשמח לקבל את חוות דעתך ! תודה !
6 טיפולים יעילים יותר מ4 טיפולים. צריך לברר מה הרקע להפרעה בתיפקודי כבד, האם יש זיהום וירלי בעבר, כבד שומני? מה חומרת ההפרעה בתיפקוד הכבד קשה לענות על כך דרך הפורום