פוקוסד אולטראסאונד - fus
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הוצע לי להשתתף בניסוי של פוקוס אולטראסאונד, כתהליך מקדים להוצאת גוש סרטני מהשד שאלתי היא האם הניסוי ותהליך האולטראסאונד יכולים להזיק לי בצורה כל שהיא, והאם לתהליך זה יש תופעות לוואי? תודה
לסיגל שלום אם מדובר על הרס של גידול ב US לפני ניתוח, יש לבדוק שיש מספיק חומר לבדיקה פתולוגית מקעיפה, ידועים גודל הגידול ואופי הביולוגי שלו. יש לא מעט מקומות בעולם שמשתמשים בשיטה הזו. פרט לכך לפני שתחתמי על הסכמתך חובתו של הרופא להסביר על תופעות לוואי וסיבוכים של הפעולה. בכבוד רב ד"ר ברודסקי