שאלה דחופה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום...נמצא אצלי גוש בשד השמאלי בחלק העליון.. בדוח שנשלח לממוגרפיה שלי נכתב: נמצאו ממצאים..גוש בש השמאלי..ללא רטרקציה של העור והפיטמה לא נמצאו ממצאים בגרורות הלימפה... האם לפי נתונים אלה יש לי סרטן השד?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאיה, הדרך היחידה לדעת בודאות אם אכן מדובר בגידול ממאיר היא באמצעות ביופסיה, בה לוקחים פיסה קטנה מן הגוש ושולחים לבדיקה מיקרוסקופית. האם בתשובת הממוגרפיה יש התייחסות לצורך בביופסיה?
לא.... יש צורך בצילום אולטרסאונד... נמצא איסמטריה אך כתוב "כנראה שפיר".. האם אלו חדושת טובות?