שיקול כספי לקבלת ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
על פי נוהל של קופת חולים מכבי, תרופת ארימידקס ניתנת לחולה בתנאי שאונקולוג יכתוב מכתב בקשה ובו יהיה כתוב במפורש שהחולה טופלה בטמוקסיפן וניזוקה. כלומר, פקידים השומרים על הקופה ולא הרופאים הם אלו שמכתיבים את הטיפול. הנוהל מוכיח שהפקידים מודעים לנזק שיכול להסב הטמוקסיפן, ולמרות זאת מעדיפים להמשיך ולהשתמש בתרופה כדי לחסוך כסף על חשבון בריאותנו. מי מגן עלינו המבוטחות הבטוחות שהרופאים והמערכת עושים הכל למען החלמתנו ? כל זאת כמובן בהנחה שלארימידקס אין את תופעות הלוואי של טמוקסיפן...
תודה שהבאת את זה לידיעתינו. אני בהחלט ניזוקתי מהטמוקסיפן ולא ידעתי שהשיקול לתת את האירימידקס הוא לאחר נזק מהטמוקסיפן. מקווה שתופעות הלוואי של האירימידקס סבירות. כל טוב. זוהרה*