יש תקווה באמצעות רפואה טבעית

דיון מתוך פורום  סרטן השד

29/09/2003 | 14:33 | מאת: אב

הסיפור המדהים המצ"ב מדגים את יכולת הריפוי באמצעות רפואה טבעית במקרה קשה כמו סרטן שד מפושט עם גרורות בכבד ובמוח ! האישה חיה 23 שנה לאחר הטיפול בריאה ושלמה ! http://www.drbrodie.com/breast_ruth.shtml Testimony of Ruth Eastwood In April 1978, when I was 54 years old, I had a biopsy and mastectomy (in one operation). I was diagnosed with interductal adenocarcinoma of the left breast with metastases. I had bone, liver and brain scans. There were brain lesions and my liver was enlarged. The surgeon told my husband not to wait until Christmas to get the family together, as that would be too late, even if I had chemotherapy. He told me I had had this for a long time, but still wanted me to have radiation. My internist wanted me to have chemotherapy. I refused both radiation and chemo because I had already made up my mind that if I had cancer, I was going to go the Laetrile metabolic route. I had been fortunate to know a lady whose cancer had spread over her whole body. She could not get out of her wheelchair. She had had all the chemotherapy and radiation they could give her, so she said the doctors sent her home to die and told her husband that she had only two or three months to live. This lady started on the Laetrile program, and soon she was out of the wheelchair, became room mother for two of her four children, chauffeured another one to school and picked her up every day. So, I had decided years before that if I ever found out I had cancer, that the metabolic way was the way I was going to go. Since the diet is an important part of the program, I had started myself on the diet. At that time there was a clinic in the San Francisco Bay Area where I could receive my treatment. Dr. Brodie and Dr. McNeel were helping Dr. John Richardson in his clinic in Albany, California, across the bay from San Francisco, where Laetrile and metabolic therapy were being offered. I am now 77 years old, feeling very good, and I am happy to say that I have had no evidence of recurrence of cancer for 23 years. At the time of my operation, there were two other women in the same hospital room as I was, both with breast cancer, both having the same surgeons. One of the patients was the same age as I was, and the other was about 10 years younger. I was given the worst prognosis, but I am the only one still alive after these many years. The youngest of the three of us died after about four years, and the one my age lived for about eight years. Also, I felt good the whole time (better than I had for years), while both of them were miserable from their chemotherapy. Dr. Brodie has had many years of experience in the treatment of cancer with alternatives and has had his share of successes. I have been following his program for all these years and I am very grateful and pleased with his care.

29/09/2003 | 17:05 | מאת: דליה ודוד הבריאות הטבעית

יש מחקרים מדעיים על ריפואי והחלמה ממחלת הסרטן רק גורמים אינטרסנטים שממומנים ע"י יצרני התרופות ומקבלי גיבוי כספי ומקצועי גורמים לחולי הסרטן בהפחדתם כי יגיעו מהר לטיפולים המקובלים ברפואה הקונבנציונלית חומר למחשבה ובמיוחד לסים לב למנהלי הפורום ולאחת מתשע

30/09/2003 | 17:43 | מאת: דליה ודוד הבריאות הטבעית

מחקרים מדעיים על החלמה ממחלת הסרטן ב 100% ושלו יספרו לכם סיפורים שקריים

30/09/2003 | 17:52 | מאת: דליה ודוד הבריאות הטבעית

יכולות הטיפול הטבעי בחולי סרטן. רבים מהקוראים את מאמרי ודאי שואלים את עצמם , אם השיטות והתוספים המוצעים על ידי, לטיפול בחולי סרטן הם באמת עוזרים, מדוע הם לא מיושמים הלכה למעשה בבתי חולים ? מעבר לכך, האם אני יכול להציג מקרים שטופלו בהצלחה בשיטות טיפול טבעיות ללא שימוש בכימוטרפיה או הקרנות? ובכלל האם קימת בידי סטטיסטיקה מקרב מטופלי המצביעה על יכולות הריפוי הטבעי?. ובכן הצעתי את שיטות הטיפול הטבעיות למנהל מחלקה אונקולוגית. אף הוספתי בהצעתי, כי בשלב הראשון אני מציע לטפל בחולי סרטן שידוע בודאות כי הטיפול הניתוחי, הכימותרפי או ההקרנתי לא יועילו להאריך את חייהם. במקרים אלה ברור כי אין לחולים מה להפסיד, אלא רק להרוויח, הצעתי נדחתה. קיימת עם זאת הסכמה עקרונית אצל אונקולוג בכיר בבית חולים אחר, לטפל בחולים במקביל לטיפול המקובל, כטיפול מסייע, תוך הטלת מגבלות על שיטות הטיפול הטבעי. באשר לסטטיסטיקה של מטופלי , עלי לציין כי מרבית החולים מגיעים אלי במצב קשה, עם גרורות בגופם שפופים ומדוכאים, חלקם סובל מכאבים קשים , לאחר שעברו את דרך הייסורים של הטיפולים המקובלים. רובם חשדניים ואינם מאמינים לכל טפול שיוצע להם בעקבות ניסיונם המר. ברור כי במצב כזה סטטיסטיקה אינה רלוונטית. גם אם המטופל האריך חיים מעבר למצופה ואכות חייו תשופר משמעותית, תמיד יוכל האונקולוג לומר ,"אל תתהדר בנוצות שאינם שלך. החולה האריך חיים בעקבות הטיפול שקיבל על ידינו! למרות זאת, אני טוען מניסיוני כי הטיפול הטבעי יכול להאריך חייהם, אף של המטופלים שעברו טיפולים כימותרפיים וכן יכול לשפר איכות חיי החולים. במאמר זה לא אדון בחולים שעברו כבר את הטיפול המקובל, אלא בחולים שסירבו לעבור את הטיפול המקובל ועברו טיפול טבעי. לפני שאציג מספר חולים כדוגמאות ליכולת הטיפול הטבעי להועיל במחלות סרטן, אציין מה חושבים על שיטות אלה במקומות אחרים בעולם . מחקרים מצביעים על כך כי כ 50 אחוזים מכלל חולי הסרטן משתמשים בשיטות טבעיות לריפוי הסרטן, כאשר רוב החולים הנם משכילים. BEATING CANCER WITH NUTRITION PATRICK QUILLIN Ph.D. P 53 במחקר שנערך באיטליה אצל חולות סרטן השד, 73 אחוזים מהנשים שטופלו בשיטות טבעיות היו מרוצות מהתוצאות. CROCETTI ET AL 1998 מתוך 40 חולי סרטן מוח קנדיים שטופלו בשיטות טבעיות, דוחו 66 אחוזים כי הטיפול בשיטות הטבעיות הועילו להם. 33 אחוזים דווחו על העלמות הגדולים או על אי התפשטותם. VERHOEF et al 1999 TOWNSEND LETTER FOR DOCTOR AND PATIENTS AUGUST 2001 p 60 מחקר נורוגי הראה כי מתוך 126 חולי סרטן נורוגיים שטופלו בשיטות טבעיות 33 אחוז דוחו שיפור במצבם, 14 אחוזים דוחו שהגדולים נעלמו או נעצרו . RISBERG et al 1997 TOWNSEND LETTER FOR DOCTOR AND PATIENTS AUGUST 2001 p60 להלן דוגמאות של חולים בסרטן בהם טיפלתי : א. היא אישה בת 42 אם ל 5 ילדים חלתה בסרטן השד . באוגוסט 96 אותרו שני גושים ממאירים בשד וסולקו בניתוח, לאחר מכן נכרת השד כולו. כן סולקו 18 בלוטות לימפה מבית השחי ונמצא כי בלוטה אחת הייתה נגועה. בדיקות הכבד בפברואר 97 הצביעו על החמרה במצב. על א. הופעלו לחצים כבדים הן על ידי הרופא המטפל והן על ידי קרובי המשפחה לעבור כימותרפיה. א. סירבה בכל תוקף והגיעה אלי לטיפול אלטרנטיבי . ביולי 97 לאחר חמישה חודשי טיפול באמצעות ויטמינים , תזונה אורגנית וצמחי מרפא בוצעו בדיקות מעבדה. הבדיקות גילו כי תאי הסרטן נעלמו.. למרבה הצער גברת א, הפסיקה את הטיפול הטבעי לאחר חצי שנה, למרות שהטיפול הטבעי צריך להמשך לפחות שנה. כיום 5 שנים לאחר התחלת הטיפול גב א` מרגישה בטוב. גב` ע. בת 50 סבלה על פי בדיקה פתולוגית מתאריך 17.11.97, מתאים טרום סרטניים ברחם. כמו סבלה דימום קשה עם כאבים חזקים, על גב` ע` הופעל לחץ כבד מצד מנהל המחלקה לבצע כריתת רחם. גב` ע` שהייתה תלמידה שלי באחת מהקורסים שהעברתי , סירבה והגיעה אלי לטיפול שכלל מיצים , תזונה אורגנית צמחונית ותוספי מזון. בתאריך 22.4.98. בדיקות המעבדה אבחנו כי התאים הטרום סרטניים נעלמו והדימום פסק לחלוטין. נכון להיום אוקטובר 2001 , 4 שנים לאחר גילוי התאים הסרטניים , גברת ע, מרגישה מצוין. גב` ח .ז. אישה בת 51 שבדיקות המעבדה בבית חולים קפלן בתאריך 15.7.98 אתרו בשד גוש סרטני בגודל 2 ס"מ וכן תאים סרטניים בבלוטות הלימפה ... על גברת ח.ז. הופעלו לחצים לעבור מידית טיפולים כימותרפיים. הגברת עמדה בלחץ והחלה לעבור טיפול אלטרנטיבי לטיפול בסרטן. בתאריך 24.11.98 הראו בדיקות המעבדה כי תפקודי הכבד תקינים לחלוטין וכן נמצא כי הסמן CA 15-3 היה 21.2, כאשר ערכי הייחוס הנורמליים הם בין 0 ל 30. נכון להיום 3 שנים לאחר שרופאי המחלקה האונקולוגית קבעו כי גב, ח.ז צריכה לעבור טיפול כימותרפי דחוף גב` ח. ז. מרגישה מצוין. ח.ש. אישה בת 37 שבבדיקות בבית חולים תה"ש ב 15 בינואר 2000, אותר גוש סרטני בשד בגודל 2 ס"מ. על גברת ח` הופעלו לחצים כבדים על ידי הרופאים, לעבור טיפולים כימותרפיים והקרנות. גברת ח` סירבה לעבור הטיפולים האונקולוגיים והעדיפה טיפול טבעי לסרטן. נכון להיום אוקטובר 2001 , בדיקות המעבדה מצביעות כי כל הערכים של סמני הסרטן וכל הערכים הרגילים, תקינים לחלוטין. גברת ח` מרגישה מצוין. מר ב.ק. עבר בדיקות פרוסטטה באוקטובר 2000. הבדיקות הצביעו על פרוסטטה מוגדלת 100 CC , כאשר גודל נורמלי של בלוטת הפרוסטטה צריך להיות 20 CC . ערכי הסמן לסרטן הפרוסטטה, ה PSA הגיע ל 790 . כאשר ה PSA הנורמלי צריך להיות מקס` 10. מר ב. ביצע בדיקות C.T. ונמצא כי שלפוחית השתן דחוקה , קיים חשד לחדירת הפרוסטטה לרקטום. מר ב` סירב לקבל הטיפול המקובל בפרוסטטה שהוצע לו על ידי רופאיו האונקולוגיים. מר ב` הגיע אלי חצי שנה לאחר ממצאי הבדיקות. כיום, חצי שנה לאחר הטיפול הטבעי, בדיקות C.T. מצאו כי הפרוסטטה קטנה ל 20 CC , ואילו הסמן לפרוסטטה ה PSA הנו 5. אין כל לחץ על שלפוחית השתן וקימת התרוקנות מלאה של השלפוחית. מר ב` מרגיש כמובן מצוין. לסכום : הטיפול הטבעי אכן יעיל בטיפול בחולי סרטן. תמיד אפשר להתחבא מאחורי מושגים מקובלים כמו "אל תצחיק אותנו עם חמישה מטופלים שעזרת להם. זהו איננו מחקר קליני . מחקר קליני כולל לפחות עשרות חולי סרטן מסוג מסוים ובאותו מצב מחלה, שיקבלו הטיפול שהצעת, מול עשרות אחרים שקבלו טיפול מקובל, או שלא קיבלו טיפול כלשהו". אני רוצה להזכיר לאותם רופאים שיקראו דברי , שהמחקרים האונקולוגיים הקיימים אינם מחקרים קליניים אלא השוואתיים בלבד וגם אם הם השוואתיים, הם לא מחקרים מקובלים בעולם הרפואה. שכן מחקר השוואתי בודק קבוצה שמקבלת טיפול או תרופה, מול קבוצה שאינה מקבלת. לא בוצעו מחקרים קליניים וגם לא השואתיים כנדרש , בעשרות אלפי המחקרים שבוצעו בחולי סרטן. על משרד הבריאות ללמד את הרופאים האונקולוגיים את שיטות הטיפול הטבעי , אם לא יסכים להכניס שיטות אלה לבתי חולים, (קרוב לודאי שלאי) מוטלת עליו החובה האנושית הבסיסית לומר לחולה , מהם יכולות האמיתיות של הטיפול המקובל ללא עיגול פינות ולומר לחולה כי קימות אפשרויות אחרות . במקביל אני קורא למשרד הבריאות לממן מחקר השוואתי כדי לבדוק אמיתות הדברים... :

01/10/2003 | 18:17 | מאת: דר

הכל טוב ויפה אבל לא כולנו מבינים לקרוא באנגלית ולהבין מה אנו קוראות נא פירוש בעברית על מנת לשכנע אותנו שאכן כך.

מנהל פורום סרטן השד