בדיקה עצמית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כיצד אני יכולה לדעת בבדיקה עצמית שאין גוש בשד? כאשר אני עושה בדיקה עצמית של השדיים. השד השמאלי גדוש יותר מהשד הימני. כיצד אני יכולה לדעת שלא מסתתר שם איזה גוש. (עברתי בדיקה ידנית אצל רופאת משפחה ורופאת נשים - הבדיקה יצאה תקינה). האם זה מספיק? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אדר, אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים, בכדי לעבור בדיקת שד שגרתית, ובכדי להסיר דאגה מליבך. הרופא יחליט על פי הבדיקה אם את צריכה לעבור בדיקות נוספות. בברכת גמר חתימה טובה, צוות אחת מתשע