זכאות לאחוזי נכות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קראתי את הפרק באתר הדן בזכויות הכלכליות של חולי הסרטן, רציתי לברר האם חולת סרטן המוגדרת כ-stage 4 זכאית לאחוזי נכות למרות שאינה מקבלת טיפולי כימוטרפיה אלא טיפול הורמונלי בלבד ? ד"א לא הצלחנו לקבל תשובה מהעובדת הסוציאלית במחלקה בה מטופלת אימי, האם קיים גורם מוסמך כלשהו שניתן לפנות אליו?
שלום גאולה, הזכאות לאחוזי נכות בביטוח הלאומי תלוייה בגורמים נוספים, ולא רק בשאלת סוג הטיפול אותו מקבלת אימך. אנו ממליצות להתקשר לשירות שמירה והגנה על זכויותייך של העמותה טלפון 6021717-03 לשלוחה 201 . ובמסגרת שירות זה תוכלי לקבל תשובה יותר מוסמכת. בברכת גמר חתימה טובה, צוות אחת מתשע