חיסון פוליו לתינוקות שאלה לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סבתא לנכד בן 4 חודשים שבימים הקרובים הוא יחוסן נגד פוליו בחיסון הניתן בטיפות. סיימתי טיפול כימוטרפי ביוני ובאוגוסט הקרנות בשד. האם זה נכון שלאחר קבלת החסון לא אוכל לטפל בילד לנשק וכו'? ממה על להמנע ועד מתי?.
לקריאה נוספת והעמקה
חיסון הפוליו שהתינוק מקבל יוצא דרך ההפרשות שלו, קרי, הקקי (צואה). היות ותינוק בן שנה לא יושב בשירותים אז אין בעיה עם לשבת בשירותים.
בעיקרון לא צריכה להיות בעיה, אך אם את רוצה לנקוט במשנה זהירות אל תחשפי לרוק של התינוק (כלומר נשיקות בקרבת הפה או ידיים) למשך 3 ימים, ואל תחליפי חיתול עם קקי למשך כ6 שבועות.