פעילות יתר של בלוטת התריס-שאלה לדר נועה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לאחר טיפולי כימוטרפיה והקרנות בשד. ובבדיקות שיגרתיות גילו שיש לי פעילות יתר של בלוטת התריס. האם זה קשור למחלה או לטיפול בה?. האם ניתן לטפל בבעיה זו? ואיך?
יתר פעילות של בלוטת התריס בדרך כלל לא קשורה לטיפול אם כי לעיתים נדירות טמוקסיפן יכול להיות קשור לבעיות בבלוטת התריס - אם כי לא הוכח קשר נסיבתי. אפשר כמובן לטפל, תלוי במידת החומרה, יש צורך ביעוץ אנדוקריני לקביעת סוג הטיפול.