טיפול כימוטרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 36. גיליתי גוש בשד אשר לא אובחן בממוגרפיה ובאולטרה סאונד. בביופיסיה הוא הוגדר כאינטרה דוקטל, אבל בלימפה אובחנו תאים פולשניים. עברתי סידרה של 4 טיפולי אדריאה (עם חומר נוסף שאני לא זוכרת את שמו) ו-12 שבועיים של טקסול.טיפול קדם ניתוח וביום ה' אי"ה אני אמורה לעבור ניתוח שד. השאלה שלי היא האם הכימוטרפיה הזו נועדה גם להרוס תאים סרטניים ואם הם התפזרו בגוף או שזה רק לשד ?
לקריאה נוספת והעמקה
הכימוטרפיה נועדה להרוס תאים סרטניים הן בשד והן בגוף (אם הם קיימים) בהצלחה בניתוח