מגייס- להקלה בגלי חום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכלם הרופאה המליצה לי על "מגייס" להקלה בגלי החום. האם מישהי מכירה? האם היה יעיל? המינון שנקבע לי הוא פעמיים בשבוע. תודה רונית
שלום רונית, אני לוקחת מגייס כבר יותר משנה, במינון של 3 פעמים בשבוע וזה בהחלט עושה את העבודה. לפני מספר שבועות עשיתי נסיון להוריד את זה, אבל מהר מאד חזרו הגלים ואני חזרתי לקחת את התרופה.בהצלחה, חגית
שלום אני לוקחת מגייס 160 מג מזה כארבה חודשים קיבלתי את התרופה לאחר שרזיתי מאוד בעקבות טיפולים כימותרפיים והקרנות. התרופה עוזרת לי ומקלה גם על הכאבים בעצמות