היפרתרמיה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר בן ברוך שלום האם תוכלי לכתוב לי מה זה הטיפול בשם היפרתרמיה האם זה במקום כמותרפיה מה יעילותו ומה תופעות הלוואי שלו ובאיזה מצבים ניתן טיפול כזה? תודה מראש על תשובתך
הי דר, לגבי היפרתרמיה את יכולה לעשות חיפוש בפורום ולמצוא הודעות שנכתבו על הנושא. במידה ותהיי זקוקה למידע נוסף הקשור לטיפולים הוליסטיים את יכולה ליצור איתי קשר ב-אי-מייל. לקבלת האי- מייל שלי הקליקי על שמי הצמוד ל - מחבר ההודעה. גובי
היפרטרמיה משמעותה חימום של אזור הגידול, בדרך כלל בשילוב עם טיפול כימי. טיפול זה אינו בא במקום טיפול כימי. זהו טיפול שאינו סטנדרטי וניתן בדרך כלל במסגרת של רפואה אלטרנטיבית.