סרטן השד - תופעה נלווית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 63 שנה. לאחר שגילו לי סרטן שד , עברתי את כל הטיפולים: כימו', הקרנות, הורומונלי וכו'. אין לי גרורות בגוף, נכון לחודש יולי-אוגוסט. לפני כשבועיים השד הנגוע התנפח , נעשה כבד, הצמיח מעין "דבשת", העור האדים נורא, ומקרין חום. הרופא המטפל,נבהל, ושלח אותי לבדיקה כירורגית כולל ביופסיה. ללא קשר לתוצאות הביופסיה מה משמעות התופעה הזאת?. אנא תני לי כיוון, האם יתכן ,חלילה, "שהוא", חוזר אליי בשנית ? או שהוא רוצה להתפרץ ?. בתודה
גנ"מ קרוב לודאי שמדובר בתהליך זיהומי הרוצה להתפרץ ולא בתהליך סרטני הרוצה להתפרץ. המצב דורש ניקוז הנוזל, שליחתו לתרבית ואנטיביוטיקה. אם הליך הניקוז נעשה בהרדמה רצוי לבצע דגימה ביופטית של קירות המורסה ורצפתה. דר' חיים גוטמן