לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת עם ה-HR שלי שלילי מה זה אומר לגבי הגידול האם מתאים לטיפול הורמונלי או לא? מה זה אומר לגבי התפשטות המחלה? האם זה עדיף מHR חיובי מה השוני ביניהם. ברצוני לציין שהוציאו לי את גם את השחלות שנתיים לאחר הניתוח של השד מכיון שהמיפוי עצם הראה "חשד לגרורות". איך אפשר לוודא שאכן זה גרורות ולא הצטברות של כמותרפיה שעברתי בעבר איזה בדיקה וודאית עלי לעשות? אודה על תשובתך במהרה.
לא ברור לי אם HR מתיחס ל HER2 או ל רצפטורים להורמונים.