שאלה קצת מפחידה...רגישות בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול התחיל להציק לי משהו בבית השחי...זה הרגיש כמו שריר תפוס, הכאב נקודתי אבל מכיוון שלא עשיתי שום פעילות גופנית לא ברור לי מה קורה , היום זה נמשךזה רגיש ללחיצה אבל יש כאב עמום גם ללא מגע...רק בצד אחד.. מוכר למישהי?...
שלום רב, אין שום סיבה לראות מיד "שחור" ולחשוב על סרטן. במהלך ההריון חלים שינויים רבים בגופה של האישה, כולל בשדיים, ומתפתחות רגישויות שונות ומשונות. סביר להניח שהרגשתך הנוכחית קשורה לשינויים אלו אך על מנת להיות רגועהכדאי שתפני לרופא המטפל בך ותעלי בפניו את חששותיך.