הוצאת גוש סרטני מהשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול את דעתך המיקצועית.אם בשולי הגוש ברקמה הבריאה ראו במיקרוסקופ מעט תאים במוקד אחד בלבד. האם זה אומר שיש באזורים אחרים בגוף.ב.לימפה וכלי דם ללא חדירה. תשובתך חשובה לי מאד מחכה לה בכליון עיניים. תודה תודה תודה.
שלום רב מוקד קטן של גידול באזור השוליים לא סימן לכך שיש מוקדים מרוחקים בגוף.הוא יכול להיות סיכון להישנות מקומית - תלוי בכמה קרוב הוא לשוליי כריתה. במידה תאים סרטניים נמצאים בחתח עצמו- יש צורך בניתוח חוזר. סיכון להתפשטות של המחלה לעברים אחרים תלוי בעיקר בגודל של הגידול היקרי, מעורבות בלוטות לימפה ומאפיינים ביולוגיים של הגידול בברכה