ס.השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך דר נכבד. מדובר בלומינל b. בגודל 1 סמ.נכתב בביופסיה perunural invasion. אבל ללא חדירה וסקולרית וללא חדריה לבלוטות לימפה.מהו המונח שנכתב ? כמו כן איך אתה מסביר שנבדקתי בממוגרפיה ובאולטרסאונד ואצל כירוג מומחה ס. מנהל כירוגית. והכל היה תקין לחלוטין. אחרי חודש גיליתי גוש קטן ופניתי ביוזמתי. תודה על תשובתך אדוה
שלום רב perineural invasion הוא מצב שתאים סרטניים נמצאים סביב עצבים הקטנים שעוברים דרך הגוש. בדרך כלל לא מעלה סיכון להישנות. לא כל גידול נראה בבירור בUS וממוגרפיה, במיוחד גידולים קטנים, גם לא תמיד אפשר למשש אותם בקלות. גם עם זמן שחלף יתן וגידול גדל מעט לאז כבר הרגשת אותו בברכה