פוריות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 31 לפני קצת יותר משנתים חליתי בסרטן השד טופלתי בכימותרפיה (CAF), הקרנות, שנתיים של טיפול בזולדקס וכיום אני לוקחת טמוקסיפן. השאלה שלי היא : 1) מהו הסיכוי שלי להרות בעתיד? 2) תוך כמה זמן לאחר סיום הטיפול בזולדקס הוסת צריכה לחזור אם בכל? תודה רינת
לרינת תודה עבור שאלתך. את בסה"כ צעירה, ולכן, ניתן לצפות בסבירות גבוהה, שהשחלות שלך יחזרו לתפקד. אך קשה להעריך מתי ובאיזה רמה. את צריכה לבצע בדיקות חוזרות של הפרופיל ההורמונלי כל חודש עד שהבדיקות יראו באם ועד כמה השחלות חזרו לתפקד. כמובן שבאם השחלות יחזרו לתפקוד מלא יחזרו במקביל גם המחזורים. רק אז אפשר יהיה להעריך את דרגת הפוריות שלך. כמובן שלפני שתרצי להרות את צריכה להתייעץ עם האונקולוג המטפל באם מותר לך להרות. כמו כן את חייבת להפסיק הטיפול בטמוכסיפן לפני ההריון ולמשך כל ההריון וההנקה. בהצלחה פרופסור אילן כהן