ללא כמותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר בן ברוך אני כחודש ללא טיפול כמותרפי חולה 4 שנים בסרטן השד השבוע הולכת ליעוץ למומחה לגבי המשך טיפול? האם נורא להיות חודש ללא כמותרפיה במצבי? שכן קודם לכן טופלתי קרוב לשנה בטקסטור אחת לשבוע וארדיה אחת לחודש. את הארדיה אני קיבלתי החודש רק הכמותרפיה בהפסקה חודש ימים כמו כן לוקחת פמרה כדורים אחד ליום נא תשובתך בהקדם האם יכולה להיות החמרה במצב בתוך חודש ללא כמותרפיה?
אל תדאגי, הפסקה של חודש בטיפול כימי לא אמורה לגרום להחמרה במצב