אשמח לקבל חוות דעת מקצועית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי בבדיקת אולטראסטונד - רציתי לקבל חוות דעת ביחס לתוצאות "השד במרקם רוב פירוגלנדולרי עם איזורים דיסטרופיים חלק פסדוציסטיים. הוגדמה ציסטה בגודל 4*6*3 מ"מ בעלת דופן דק. אין עדות לגוש מוצק או לצל אקוסטי חשוב. בבית השחי הודגמו כמה בלוטות ליפמה כולן בעלות מרכז שומני עם עיבוי של הקורטקס, אחת בעלת קורטקס בעובי מעט בלתי סדיר בגודל 13*6 מ"מ ללא וודאות לעיבוי מקומי, עם ווסקוליריזציה במרכז ולא בפריפריה. הבלוטה נמצאת יותר מדיאלית מאיזור הרגישות. באיזור הרגישות באספקט יותר לטרלי של בית השחי, הוגדמה התעבות של איזור בלוטות הזיעה עם הגברה של הווסקולריזציה מקומית, מתאים לדלקת שניראת קלה ללא קוליקציה. מומלץ ייעוץ לכירורג שד. "
דפנה יקרה, תשובת הUS שצירפת מתארת ממצאים שפירים. בהעדר אינפורמציה נוספת קשה לחוות דעה על הצורך בבירור נוסף ועל כן אני מצטרפת לסיכומו של מפענח הבדיקה וממליצה שתיגשי לבדיקת כירורג שד. בהצלחה, דינה