תופעות לוואי של הטיפול הכימותרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אמי עברה שני סבבים של טיפול כימותרפי ואחת מתופעות הלוואי שמהן היא סובלת הם פצעים בפה. אשמח לקבל המלצות על טיפול בתופעה זו. תודה ובריאות לכולןןןןןןןןןןןןןן.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, בטיפול בפצעים בפה חשוב לשמור על הגינת הפה עם שתיפות מי מלח או מי סודה שאפשר להכין בבית, או שתיפת פה שלא מכילה אלכוהול. כמו כן במידה ויש פצעים טיפול במשחות למריחה על הפצעים , גם שתיפות פה למשל tantum verde שיכולה להקל עלכאבים. אבל חשוב להגיעה לבדיקה ויעוץ של רופא מטפל לשלול זיהום או פטרת ולקבל טיפול בהתאם בברכה