שיחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר דין עד אל שלום הייתי אצלך לשם התייעצות לשיחזור שד לאחר ניתוח עם כריתה חלקית, לאחר בדיקה יעצת לי למלא את השד המנותח ולהרים את השד השני על מנת ליצור סימטריה. לאחר ביקורת שיגרתית שעברתי אצל האונקולוג, הוא לא ממש הימליץ על ניתוח של השד המנותח, וזאת בשל טענתו כי שד שעבר הקרנות מחלים מאוד לאט ובכלל בעייתי ומגיב אחרת. לכן הוא אינו ממליץ כלל לגעת בשד . שאלתי מה אתה אומר מניסיונך היות והדבר מפריע לי מאוד מצד אחד, ומפחיד אותי מאוד מצד שני. בתודה מראש ריקי
שלום ריקי, שאלתך בשלב זה נושאת אופי אישי ספציפי ואין מקומה במסגרת הפורום. אנו מציעות שתפני ישירות לדר' עדאל, כהמשך להתייעצות הפרטית שלך איתו.
שלום, באופן עקרוני טענותיו של האונקולוג נכונות. אולם מניסיוני הדבר אפשרי תוך ידיעת הסיכונים והסיבוכים האפשריים כמו שהסברתי לך בהצלחה