פענוח ביופסיה בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי גוש בשד לאחר ממוגרפיה שלחו אותי לעשות ביופסיה , לפי מה שרשם הרופא זה : Granular cell tumor נא עזרתך , מה זה אומר ?
גודל הגוש 15 על 19 ממ בגבולות לא סדירים
רקפת יקרה, granular cell tumor הוא גידול נדיר שמקורו מרקמה רכה (ככל הנראה מתאים שעוטפים את העצבים - תאי שוואן). הוא יכול להתפתח בכל מקום בגוף ובערך ב6% מהמקרים מתפתח בשד. במירב מירב המקרים זהו גידול שפיר לגמרי. הטיפול הנדרש הוא כריתה כירורגית של הגוש עם שוליים. תקבעי תור לכירורג שד. מקווה שעזרתי, בהצלחה, דינה