עזרה למציאת מומחה בתחום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשמח אם נשות הפורום יוכלו לעזור לי. בת 33, לפני שנתיים התחיל לגדול גוש סרטני מסוג אדנוקרצינומה של השד אבל לא בשד. הגוש נמצא בשפה הפנימית בנרתיק. מכיוון שהסוג מאוד נדיר (סרטן שד בנרתיק) הרופא שלי בהתייעצות עם אונקולוגית אומר שמתייחסים אליו כסרטן השד ולכן אצטרך ליטול אמוקסימן למשך 5 שנים. הגידול כנראה משרידי תאים עובריים שנדדו לנרתיק במקום ללכת לשד ואחרי 30 שנה החלו להתחלק. אשמח אם מישהו מכיר מומחה למקרה כזה. יש שאלה של הקרנות, כן או לא... בכל אופן אשמח מאוד מאוד מאוד אם תעזרו לי לקבל חוות דעת נוספת.
תנסי את פרופ' משה ענבר - מהדור הישן שמכיר גם דברים מיוחדים ולא שכיחים...