תוצאות אולטרסאונד וct
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! בבדיקת אולטרסאונד מצאו אצלי מספר גושים בשני השדיים שנראו כפיבראדנומות. הגדול מביניהם כ 2.5cm בבדיקת CT מצאו קשריות היפרדנסיות מרובות בשני השדיים,ובלוטות לימפה מוגדלות שנראו שומניות. האם זהו ממצא שדורש משהו מעבר למעקב?
לקריאה נוספת והעמקה
המשך סליחה- בשדיים הקשריות הגדולה מביניהם כ16mm בית שחי-12mm
לילי שלום CT לא בדיקה טובה לשד, לא מבדילה במדויק ממצאים שפירים וממאירים בדיקת הבחירה לרקמת השד - ממוגרפיה וUS שדיים . בכל מקרה כדי לפנות לכירורג שד עם תוצאות של הבדיקה ולהחליט איתו מה מעקב הנכון. בברכה