בלוטת לימפה מסוננת סיליקון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 4 שנים לאחר מסטקטומי דו"צ ושחזור. לפני כשנה אובחנה אצלי ב US, בלוטה מסוננת סיליקון בבית השחי השמאלי (בצד זה היו הגידולים). לטענת הרופאים אין לי סיבה לדאגה. יש לי רגישות וכאבים תמידיים בבית השחי הזה, שם גם נדגמו בלוטות (זקיף). האם יש סיבה לדאגה? האם מדובר במצב שיכול להחמיר או להפוך לממאיר?
רוני שלום, רגישות וכאב בבית השחי השמאלי יכולים להיות קשורים לעובדה שהבלוטה מוסננת סיליקון או להוצאת בלוטת הזקיף באזור זה. אציין כי נדיר שבלוטת לימפה מוסננת בסיליקון 4 שנים לאחר הכנסת שתלים. בכל מקרה, יש לבדוק כעת האם קיים דלף במשתל בשד שמאל באמצעות ביצוע הדמיה. בדיקת הבחירה המומלצת הינה MRI בברכה, ליאור הלר