נשאית BRCA2 - מה השלבים הבאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חליתי בסרטן שד וגיליתי שאני נשאית BRCA2. כרגע אני בטיפולים כימותרפים אחרי הוצאת הגידול. מהם הצעדים המניעתיים לשלבים הבאים הבאים אחרי ההקרנות ומעבר לאולראטסאונד וMRI שד? אני צריכה לעשות בדיקות גניקולוגיות? מעי גס? מי הרופא שצריך ללוות ולהטוות דרך?
הי, חסרים כמה פרטים בסיסיים, כמו גילך, ילדים, שלב הגידול וסוג הגידול... כל אלה רלוונטיים לטיפול בך ולהנחיות לגבי המשך המעקב. בעקרון האונקולוג המטפל אמור לכוון אותך (רק אחרי סיום הטיפול), אבל אם עדיין יהיו לך שאלות, אפשר להתייעץ עם גנטיקאי, רופא נשים, כירורג שד ועוד.