לאחר ממוגרפיה ואולטרהסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בימים האחרונים ביצעתי ממוגרפיה ואולטרה סאונד במרווח של שנתיים מהבדיקה האחרונה. במקום בו נערכו הבדיקות נהוג לצרף את שתיהן למרות שלא נתבקשתי לעשות אולטרה סאונד. אני בת 66 והבדיקות של כל השנים שבצעתי כולל בדיקות ידניות של כירוג שד היו תקינות לחלוטין בבדיקה זו לתדהמתי הודגם בצד שמאל גוש בגודל 0.9 ס"מ ובצד ימין בלוטה פתולוגית בגודל 3.7 ס"מ הbirads בשני השדיים הוא 4 הומלץ לבצע ביפסיה והכנסת קליפ בצד שמאל. עלי לציין שבצד ימין לא הודגם כל גוש אבקש הסבר לתוצאות ולהליך שאני עומדת לעבור תודה נאוה
נאוה יקרה, אני מניחה שאת כבר לאחר הביופסיה וכבר התייעצת עם כירורג לבי התוצאות באם נותרו לך שאלות הדורשות מענה אשמח לנסות לעזור בברכה