תרופות לאחר טיפול טומוקסיפן וארומאזין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני קצת אובדת עצות, טופלתי כשנה וחצי בטומוקסיפן שתופעות הלוואי היו כאבים בלתי פוסקים בעצמות, פשוט איכות החיים שלי הייתה כאילו אני מקבלת טיפול כימו קל כל הזמן, התרופה החלפה בארומאזין הוקל לי מאוד אך כעת יש לי נשירה נוראית בשיער לאחר כחודש שאני לוקחת את התרופה.... אני ממש לא יודעת מה לעשות. אני מוכנה לוותר כבר על התרופות האלו בכלל.
ורד יקרה, יש למה להחליף ויש עוד תרופות שניתן לנסות. אכן תופעות הלוואי הללו מאד לא נעימות. שימי לב, ברוב המקרים הנשירה נבלמת, ובעצם רק את והספר שלך תרגישו זאת... לגבי ההחלטה על הפסקת התרופות- הכל תלוי מה היתה מחלתך הראשונית ומה הסיכון שאת מוכנה לקחת, כשאת יודעת שלתרופות יש חשובות רבה בריפוי שלך. ייתכן שהיתה לך מחלה קטנטנה ולא אגרסיבית וייתכן משהו אחר... למה לא תשבי לשיחה עם האונקולוגית שלך ותדוני על כך? בהצלחה!1 מירב בן דוד
ורד יקרה, יש למה להחליף ויש עוד תרופות שניתן לנסות. אכן תופעות הלוואי הללו מאד לא נעימות. שימי לב, ברוב המקרים הנשירה נבלמת, ובעצם רק את והספר שלך תרגישו זאת... לגבי ההחלטה על הפסקת התרופות- הכל תלוי מה היתה מחלתך הראשונית ומה הסיכון שאת מוכנה לקחת, כשאת יודעת שלתרופות יש חשובות רבה בריפוי שלך. ייתכן שהיתה לך מחלה קטנטנה ולא אגרסיבית וייתכן משהו אחר... למה לא תשבי לשיחה עם האונקולוגית שלך ותדוני על כך? בהצלחה! מירב בן דוד
ורד יקרה, יש למה להחליף ויש עוד תרופות שניתן לנסות. אכן תופעות הלוואי הללו מאד לא נעימות. שימי לב, ברוב המקרים הנשירה נבלמת, ובעצם רק את והספר שלך תרגישו זאת... לגבי ההחלטה על הפסקת התרופות- הכל תלוי מה היתה מחלתך הראשונית ומה הסיכון שאת מוכנה לקחת, כשאת יודעת שלתרופות יש חשובות רבה בריפוי שלך. ייתכן שהיתה לך מחלה קטנטנה ולא אגרסיבית וייתכן משהו אחר... למה לא תשבי לשיחה עם האונקולוגית שלך ותדוני על כך? בהצלחה! מירב בן דוד