ציסטה בבירור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 49, אמא חלתה בסרטן בגיל 62. מאז אני במעקב. מבנה השד שלי פיברוציסטי ובנוסף אני עם שתלים. לפני שבועיים עשיתי mri בעקבות גוש שגיליתי. התשובה של ה mri הצביעה על גוש חשוד birads 4. היום עשיתי אולטרסאונד ושאיפה במחט דקה של שני גושים. הרופא ביקש להרגיע אותי ב 95 אחוז ולא שלח את הנוזל לבדיקה לדבריו חשש מ false positive. ביקש שאעשה mri עוד חודש חודשיים. אני לא שקטה משתי סיבות, מדוע הוא לא שלח את הנוזל לבדיקה ואני עדיין מרגישה את הגוש בדיוק אותו דבר. סליחה על האורך ותודה,
undefinedלגול שלום אכן לא ברורה לי ההתנהלות האם הרופא זהה את הגושים בUS ועשה ביופסיה המקרה כזה יש לשלוח את החומר לבדיקה ואםנ לא זיהה יש להפנותך לביופסיה בהנחית MRI בברכה