מעקב אחרי חמש שנים בריאות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני "נקייה" מזה חמש שנים, ולא נמצאת יותר במעקב של המחלקה האונקולוגית. כיוון שאני גרה בחו"ל, ואת הבדיקה האחרונה ואת מסיבת השחרור לא עשיתי עקב הריון, אני לא יודעת מה קורה עכשיו.. לאן עלי לפנות? כל כמה זמן עלי לבצע בדיקה? איזה רופא עושה ושולח אותי אל הבדיקות? אני מבוטחת במכבי ואת כל הטיפול הרפואי עברתי באסותא, וקצת קשה להשיג אותם טלפונית... תודה לעונות ולעונים שיהיה יום שקט ורגוע :)
ליעל שלום לא ברור מה היתה המחלה שהיתה לה מההיה שלב המחלה ומה היה הקפה איזה טיפולים קבלת עליך להיות במעקב מעקב כירורגי פעמים בשנה ממוגרפיה פעם בשנה ומעקב אצל אונקולוג(תלוי בשלב מחלתך בכל אופן המושג של "נקיה"אינו משחרר ממעקב בברכה