טמוקסיפן - תופעות לוואי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני נוטלת כבר 6 שנים טמוקסיפן. אני סובלת לאחרונה מגזים וגרוד בידיים. כמו כן,הגבות שלי נשרו. שאלותי הן: א. האם יש קשר לתופעות אלה ולטמוקסיפן? ב. האם מותר לי לעשות איפור קבוע בגבות (כמו קעקוע רק שחודרים עם מזרק לאפידרמיס בלבד וזה עם מינרלים)? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ציונה שלום תופעות לוואי כגון אלו שציינת יכולות להיות לטמוקספן, אך אם את כבר נוטלת את הכדור 6 שנים, נראה סביר יותר שיש מקור אחר לבעיות אלו, אולי שינית דברים אחרים באורח חיים. בכל מקרה ניתן לבצע קעקוע לגבות- אין שום מניעה.